ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ στο 4ο Γυμνάσιο
CINEMA στο 4ο Γυμνάσιο
Στιγμιότυπα από το εργαστήριο μας
WIKI ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
WIKI ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 4ου Γυμνασίου Κέρκυρας
Comenius στο 4ο Γυμνάσιο
Εργασίες Μαθητών στο 4ο Γυμνάσιο
   
Αρχική
Καθηγητές
Εκπ.εργαλεία
Εκδηλώσεις
Ευρωπαϊκά προγράμματα
Σχέδια μαθημάτων
Πύλη Ιστορίας

Για τους Μαθητές της Πρώτης Γυμνασίου



           Για τους Μαθητές της Πρώτης Γυμνασίου 

Aγαπητοί Μαθητές, σας ευχόμαστε καλή πορεία στη νέα περίοδο της ζωή σας, στη φοίτησή σας στο Γυμνάσιο. 

Στους γονείς σας υγεία και δύναμη για να σας συμπαρασταθούν και να σας στηρίξουν στην καινούρια σας προσπάθεια. 

Ανάμεσα στα μαθήματα που θα κάνετε στο Γυμνάσιο είναι και το μάθημα των Θρησκευτικών, που τώρα πια θα γίνεται από καθηγητές που έχουν σπουδάσει ειδικά αυτό το αντικείμενο. 

Το μάθημα των Θρησκευτικών εκτός από το θρησκευτικό βίωμα, μας συνδέει και με ένα κομμάτι της πολιτιστικής μας παράδοσης. Στην πρώτη τάξη το Θέμα του βιβλίου είναι η Παλαιά Διαθήκη. Στους γονείς και στους μαθητές που μπορεί να έχουν την απορία γιατί ασχολούμαστε με την Παλαιά Διαθήκη δίνεται απάντηση στην υποενότητα της Δ.Ε. 2 « Η Παλαιά διαθήκη αχώριστα δεμένη με την Καινή Διαθήκη στη ζωή της Εκκλησίας» σελίδα 15 του βιβλίου της Α’ τάξης. 

Μερικές πληροφορίες για τους γονείς σχετικά με την ετοιμασία του μαθήματος. 
Τα μαθήματα 1, 2, 3, 4, είναι εισαγωγικά. Κάθε μάθημα των εισαγωγικών έχει ερωτήσεις για τον έλεγχο της κατανόησης της διδακτικής ενότητας, που βρίσκονται για όλα στη σελίδα 24, με την επιγραφή «Ελέγχω τι έμαθα από κάθε ενότητα των εισαγωγικών». 

Στα επόμενα μαθήματα (από το 5 και μετά) οι ερωτήσεις είναι στο τέλος της κάθε διδακτικής ενότητας με την επιγραφή «ελέγχω τι έμαθα» [π.χ.σ το μάθημα 5 στη σελίδα 34]. 

Κατά τη διάρκεια της παράδοσης, μέσα στην τάξη μαζί με τα παιδιά, αφού αρχικά διαβάσουμε το μάθημα στη συνέχεια βρίσκουμε σε πιο σημείο του μαθήματος υπάρχει η απάντηση για κάθε ερώτηση. Σημειώνουμε ή υπογραμμίζουμε το συγκεκριμένο απόσπασμα και γράφουμε στο περιθώριο τον αριθμό της ερώτησης. 

Μέσα στα ίδια αποσπάσματα υπογραμμίζουμε, αν είναι ανάγκη, σημαντικές λέξεις ή φράσεις. Επίσης υπογραμμίζουμε κάθε άλλο απόσπασμα που είναι σημαντικό, χωρίς να αντιστοιχεί σε ερώτηση του βιβλίου.  
Στο σπίτι: 
Ο μαθητής πρέπει να διαβάσει όλο το μάθημα ή το τμήμα του μαθήματος που έχει οριστεί, για να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα. Στη συνέχεια κοιτάζει τις ερωτήσεις από το «ελέγχω τι έμαθα» και βεβαιώνεται αν μπορεί να απαντήσει. Στη συνέχεια προσέχει και μαθαίνει τα υπογραμμισμένα αν υπάρχουν. 

Ο έλεγχος του μαθήματος γίνεται από τη δυνατότητα απάντησης των ερωτήσεων και των υπογραμμισμένων και όχι από την αποστήθιση.
Όσα παιδιά δεν έχουν πλούσιο λεξιλόγιο, είναι καλό να μαθαίνουν φράσεις ή λέξεις κλειδιά των μαθημάτων. 
Επίσης είναι απαραίτητη η εκμάθηση των ονομάτων των προσώπων που υπάρχουν στα μαθήματα. 
 Καλό διάβασμα!
 Ο καθηγητής των Θρησκευτικών του 4ου Γυμνασίου

No comments:

Post a Comment

Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι ευπρεπή.
Εάν είναι δυνατό μην σχολιάζετε ως ανώνυμοι ώστε να μπορεί να γίνει διάλογος.
Ευχαριστώ.