ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ στο 4ο Γυμνάσιο
CINEMA στο 4ο Γυμνάσιο
Στιγμιότυπα από το εργαστήριο μας
WIKI ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
WIKI ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 4ου Γυμνασίου Κέρκυρας
Comenius στο 4ο Γυμνάσιο
Εργασίες Μαθητών στο 4ο Γυμνάσιο
   
Αρχική
Καθηγητές
Εκπ.εργαλεία
Εκδηλώσεις
Ευρωπαϊκά προγράμματα
Σχέδια μαθημάτων
Πύλη Ιστορίας

Καλλιτεχνικά απο το 4ο Γυμνάσιο



Μέσα στα πλαίσια του μαθήματος των καλλιτεχνικών, και δεδομένου οτι τα εικαστικά στην ελληνική εκπαίδευση, είναι άγνωστος τόπος,
η προσπάθεια είναι, οι μαθητές της Α, Β και Γ γυμνασίου να πάρουν μια "γεύση " γύρω απο τα διάφορετικά υλικά και τεχνικές. Βασικός στόχος όμως είναι να καταλάβουν πως η Τέχνη δεν είναι κάτι βαρετό, ακατανόητο και ανούσιο αλλά ένας τρόπος έκφρασης και επικοινωνίας. Πολλές φορές έχω ακούσει την ερώτηση " μα είναι δυνατόν να πάμε σε ένα μουσείο και να πούμε τι καλά που πέρασα;". Ο στόχος λοιπόν είναι, οσο γίνεται, να καταλάβουν οι μαθητές, οτι υπάρχουν διαφορετικού είδους απολαύσεις και αυτή που πηγάζει μέσα απο την επαφή με την Τέχνη είναι απο τις πιο υψηλές. 





Βασικά και συμπληρωματικά χρώματα.
Ασκήσεις για τα θερμά και ψυχρά χρώματα.
Γεωμετρικά σχήματα επάνω σε αμφορείς.


Εδώ θα βρείτε δείγματα ασκήσεων απο 
μαθήτριες και μαθητές της Α γυμνασίου στα καλλιτεχνικά


 EIΚΟΣΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Η ΤΕΧΝΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ   ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

1. Με την τέχνη ενεργοποιούνται και οι οι δύο πλευρές του εγκεφάλου.
2. 33% απο τα παιδιά μαθαίνουν οπτικά.
3. Έχουν γίνει έρευνες οι οποίες απέδειξαν οτι τα παιδιά που ασχολούνται με τις τέχνες, διαβάζουν καλύτερα και παίρνουν πιο ψηλούς βαθμούς.
4.Τα παιδιά μαθαίνουν χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις και η τέχνη είναι απαραίτητη σε αυτή την διαδικασία.
5. Στο σχολείο τα παιδιά χρειάζονται χώρο να εκφραστούν.
6. Με την τέχνη αποκτούν  αυτοεκτίμηση.
8. Μέσω της τέχνης μαθαίνουν να δουλεύουν μαζί τα μάτια με τα χέρια.
9.  Η τέχνη ενεργοποιεί την αντίληψη.
10. Η τέχνη τους μαθαίνει να σκέπτονται ανοιχτά και συμβάλλει στη δημιουργία ενός πολιτισμού αναζήτησης και οχι ανταπόκρισης στα κεκτημένα.
11.Η τέχνη μαθαίνει στα παιδιά οτι υπάρχουν παραπάνω απο μια λύσεις για ενα πρόβλημα.
12. Μαθαίνει στα παιδιά να λύνουν τα προβλήματα με δημιουργικό τρόπο.

13.Τα παιδιά δείχνοντας τα πράγματα που φτιάχνουν και με το να μοιράζονται τη δουλειά τους μαθαίνουν το κόσμο γύρω τους.
14.Όταν τα υπόλοιπα μαθήματα εμπλέκονται με την τέχνη ,με κάποιο τρόπο, τα παιδιά ενδιαφέρονται περισσότερο για τη διαδικασία της μάθησης.
15.Μέσω της διαδικασίας της τέχνης το παιδί βρίσκεται αντιμέτωπο με την ύπαρξη πολλών πιθανοτήτων , με την  ανακάλυψη και την ελευθερία, έτσι δεν πέφτει στην παγίδα του παγιωμένου και προβλέψιμου εκπαιδευτικού μας συστήματος.
16.Η τέχνη ηρεμεί την ψυχή μας.
17.Η τέχνη μας φέρνει σε επαφή με άλλους πολιτισμούς.
18.Μέσω τις τέχνης μπορούν να έχουν μια δημιουργική σχέση γονείς και δάσκαλοι συμμετέχοντας σε κοινές δραστηριότητες.
19.Η τέχνη σπάει τα ρατσιστικά στερεότυπα,τα σύνορα και τις προκαταλήψεις.
20.Η Τέχνη είναι αξία απο μόνη της.




No comments:

Post a Comment

Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι ευπρεπή.
Εάν είναι δυνατό μην σχολιάζετε ως ανώνυμοι ώστε να μπορεί να γίνει διάλογος.
Ευχαριστώ.